U organizaciji zastupnika u EU parlamentu Karla Resslera i u suradnji s Predstavništvom Slavonije, Baranje i Srijema u Bruxellesu je ovaj tjedan predstavljen projekt „Od tradicije do brenda“ u koji su uključena četiri LAG-a: LAG Baranja kao nositelj projekta te LAG Karašica, LAG Strossmayer i LAG Vuka-Dunav kao partneri.
Tijekom večernjeg prijema u uredu Predstavništva, uzvanici su imali priliku kušati tradicionalne slavonske delicije i upoznati se s kulinarskim i turističkim potencijalima regije.
Uime organizatora, prisutnima su se obratili predsjednik LAG-a Karašica i gradonačelnik Grada Našica Krešimir Kašuba, predsjednik LAG-a Strossmayer Grga Lončarević te zastupnik u Europskom parlamentu Karlo Ressler. Na susretu u EU parlamentu bilo je rijčei o potrebi jačanja pozicije domaćih proizvođača autohtonih slavonskih proizvoda i njihovoj promociji ne samo u Hrvatskoj, već i diljem Europe.
Događaj je okupio brojne uzvanike iz institucija Europske unije, diplomatskog zbora, predstavnike europskih regija te hrvatske organizacije sa sjedištem u Bruxellesu. Zaključeno je kako je ovo važan korak u jačanju prepoznatljivosti slavonskih autohtonih proizvoda na europskom tržištu, te doprinosi očuvanju kulturne baštine i poticanju održivog razvoja regije.
Uz predsjednika LAG-a Karašica gradonačelnika Grada Našica Krešimira Kašubu u Bruxellesu su bili i članovi Upravnog odbora LAG-a Karašica Darko Cerovski, Miroslav Čeme i Ines Resler, direktorica Turističke zajednice Grada Našica te Mislav Pavošević predstavnik Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.
Projekt koji potiče proizvodnju lokalnih proizvoda
Projekt „Od tradicije do brenda” financiran je iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske, kroz tip operacije 19.3.2. “Provedba aktivnosti projekta suradnje”, koji omogućava LAG-ovima provedbu zajedničkih projekata usmjerenih na razvoj ruralnih područja. Cilj mu je razvoj tradicionalnih lokalnih proizvoda, stvaranje lokalnog brenda uz očuvanje tradicijskih običaja i vještina kao i dodatno educiranje proizvođača kada je u pitanju primjena novih tehnoloških postignuća u proizvodnji hrane, ali i stjecanje marketinških vještina kako bi što bolje brendirali svoj proizvod i plasirali ga na tržište.